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Zendesk Embeddables

顧客をダイレクトにサポート

必要なサポートを
その場ですぐ提供

Zendesk embeddables allow businesses to put help right at their customers’ fingertips. With embeddables, companies can reach out and offer support, provide information, or start a conversation. And because it’s so seamlessly integrated into the mobile app or web page, the experience feels magical.

ヘルプセンター

Chat

チケット

動作のしくみ

カスタマーサービスを魔法のようにシームレスに提供

Zendesk embeddables are a combination of the web widget and Mobile SDKs for both Android and iOS. They allow developers to embed Zendesk functionality—Help Center, Chat, or Tickets—natively into any app, website, or standalone device. This helps maintain brand consistency, increases the efficiency of support interactions, and keeps friction to a minimum for customers.

What makes embeddables magical

カスタマーエクスペリエンスの改善

サポートは、カスタマーエクスペリエンスの縁の下の力持ちのままでよいのでしょうか。カスタマーの使う画面にサポートを埋め込んで、すべてのチャネル、デバイス、環境においてサポートを受けるためのカスタマー側の負担を減らします。優れたカスタマーサービスは、製品に不可欠な存在となります。

詳しい背景情報を把握して問題を
スピーディに解決

Customers shouldn’t have to do their own detective work when it comes to technical issues. Zendesk embeddables automatically generate information about what device or version of the app was being used when the issue occurred. This puts you ahead of the curve and helps you quickly get to the root of support inquiries.

成長のための
余力を

Embeddablesは、ふさわしい場所で適切なタイミングで的確な情報を提供することによって、無駄な操作を削減します。シームレスなカスタマーサービスと合理的な
ワークフローの組み合わせにより、サポートが効率化され、企業の成長に必要なリソースが解放
されます。

モバイルSDK

モバイルアプリから直接サポートに
アクセス可能に

モバイルサポートを拡張するセルフ
サービス機能

モバイルエクスペリエンスに埋め込まれたヘルプセンターを利用して、顧客が自身で問題を解決できるようになります。つまり、よりスピーディに回答を提供でき、サポート量が減り
ます。

アプリ内からその場でサポート

サポートの必要な質問について、問い合わせフォームを提供したり、ライブチャットでリアルタイムに応対します。ユーザーがアプリを離れる必要のない、シームレスなエクスペリエンスを提供します。

詳細な背景情報でよりスピーディに解決

使用デバイスやOSなど、顧客に関する重要な情報を自動的に収集。サポートエージェントに必要な背景情報すべてを提供します。

開発者のみなさまへ

モバイルSDKは、iOSとAndroidにネイティブに対応します。そのまま使えるUIを使用することも、独自のカスタムエクスペリエンスを作成することもできます。今すぐ使い始めましょう。

SDKの動画を見る

Getaround
Rovio
SwiftKey

Web Widget

Webサイトのユーザーと
やりとりする

自社に合ったやり方でサポートを埋め込む

Decide how support on your website works with the web widget being able to serve any combination of a knowledge-base search, contact form, live chat, or callback request.

おすすめ記事をスマートに提案して時間を節約

Instead of forcing customers to hunt around or leave your website for help, the web widget presents relevant knowledge base articles right when they need it.

シームレスなサポートエクスペリエンス

The web widget is optimized to provide a simple user experience no matter if a customer is on a desktop or mobile device. It is also localized into your customer’s language based on their browser settings.

開発者のみなさまへ

All it takes to add the web widget to your website is a snippet of Javascript. Using our web widget API, you can pass in your own data, customize the look, and have more control over the behavior of the widget.

Zendesk API

エクスペリエンス
開発でカスタマーを
呼び込む

The mobile SDK and the web widget are powerful tools, but some developers still want to go further. That’s why Zendesk provides a REST API for more freedom and advanced customization. Our API has over 400 endpoints, allowing you to build—from scratch—the native support experience you want in any device, product, or application.

「Zendesk SDKのおかげで、没入型のエクスペリエンスから顧客を連れ出すことなく、その場ですぐにサポートを提供できるようになりました」

– ジェレミー・フェア氏、Big Fish Games社オペレーションビジネスシステム

さあはじめましょう。
気軽にお試しください。

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