メインコンテンツへスキップ

リセラー購読サービス契約

We have updated the terms applicable to the customers of Zendesk resellers which we refer to as the “Subscription Services Agreement.” If You are a new Subscriber, then this Subscription Services Agreement will be effective as of June 2, 2020. If You are an existing Subscriber, We are providing You with prior notice of these changes which will be effective as of July 2, 2020. For the prior version of Our Subscription Services Agreement, please click here.

SUBSCRIPTION SERVICES AGREEMENT
APPLICABLE TO CUSTOMERS OF ZENDESK RESELLERS

You (“Subscriber,” “You,” “Your” or related terms) are acquiring a subscription to a Service (as defined below) operated by Zendesk from an unrelated third party authorized to sell such subscriptions (“Reseller”) under a separate agreement with Zendesk (“Reseller Agreement”). In addition to any terms and conditions related to Your use of the Service pursuant to any agreement by and between You and the Reseller, this Agreement contains the terms and conditions that govern Your access to and use of the Service. Zendesk is an express beneficiary of this Agreement, and in acquiring a subscription to the Service, You expressly acknowledge and agree that Zendesk shall have the right to enforce this Agreement against You and that this Agreement constitutes the entire agreement and supersedes any and all prior agreements between You and Zendesk with regard to Your subscription to the Service or Your access to or use thereof under this Agreement and Your agreement between You and the Reseller.

本サービスにお客様がアクセスまたは使用する、またはエージェントまたはエンドユーザーによるサービスへのアクセスや使用を承認または許可することによって本契約に同意することで、お客様は、本サービスへのかかるアクセスまたは使用の日(以下「発効日」)をもって本契約に拘束されることに同意するものとします。会社、組織またはその他の法人組織(以下「法人」)を代表してお客様が本契約を締結する場合、お客様は当該法人に関する本契約に同意し、お客様がかかる法人およびその関連会社を本契約に従わせる権限を有することをZendeskに表明することとなります。この場合、本契約中の「購読者」、「お客様」等の用語または関連する太字の用語は、かかる法人およびその関係会社を指すものとします。お客様にかかる権限がない場合、またはお客様が本契約に同意されない場合、お客様は本サービスを利用する、または利用を許可することはできません。

目次

一般利用規約:

  1. 本サービスへのアクセス
  2. 本サービスの利用
  3. Cancellation and Termination
  4. 秘密情報
  5. サービスデータの所有権とセキュリティ
  6. プライバシーに関する取り組み
  7. 一時的な中断
  8. Zendesk以外の第三者サービス
  9. 無料トライアル
  10. ベータサービス
  11. 知的財産権
  12. 表明、保証、免責
  13. 補償
  14. 賠償責任制限
  15. Third-Party Services
  16. 譲渡、完全合意、改正
  17. 可分性
  18. Export Compliance and Restrictions
  19. 当事者の関係
  20. 2番目の条件文で
  21. 準拠法
  22. 連邦政府の最終利用に関する条項
  23. Anti-Corruption
  24. 契約存続
  25. 定義

補足利用規約:

  1. Exhibit A: Region-Specific Terms
  2. Exhibit B: Consulting Services

GENERAL TERMS AND CONDITIONS